DVDforum :: Onderwerp bekijken - Duitse Tiroler Sex-komedies Freerecordshop
DVDforum Forumindex DVDforum
>>>>>>>>>>>>Kun je niet meer inloggen? Verwijder dan even je cookies!<<<<<<<<<<<<

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Duitse Tiroler Sex-komedies Freerecordshop

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DVDforum Forumindex -> Series, Films en Roddels
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 14:38    Onderwerp: Duitse Tiroler Sex-komedies Freerecordshop Reageren met citaat

Iemand deze DVDs al in zijn bezit heeft en iets kan zeggen over de kwaliteit? Want ik vermoed dat het hier weer gaat om VHS->DVD transfers. Het gaat over de volgende titels (originele titels zijn allemaal geverifieerd)

Deel 1: (B)Rokkenjagers in Tirol - Nackt und keß am Königssee (1977)
Deel 2: Slipcursus in Tirol - Der Kurpfuscher und seine fixen Töchter (1980)
Deel 3: Deense snoepjes in Tirol - Zwei Däninnen in Lederhosen (1979)
Deel 4: 3 Apothekersdochters in Tirol - Blutjung und liebeshungrig (1972)
Deel 5: Zes blondjes op de tiroler toer - Sechs Schwedinnen auf der Alm (1983)
Deel 6: Tiroler blondjes op het liefdespad - Kursaison im Dirndlhöschen (1981)
Deel 7: Vrolijke ontucht in Tirol - Liebesgrüße aus der Lederhose 5: Die Bruchpiloten vom Königssee (1978) (beschrijving en fotos op cover echter van Liebesgrüße aus der Lederhose 1)
Deel 8: In tirol gaat de ontucht nooit verloren - Liebesgrüße aus der Lederhose 3: Sexexpress aus Oberbayern (1977)
Deel 9: 3 Zweedse blondjes in Tirol - Drei Schwedinnen in Oberbayern (1977)
Deel 10: Tiroler sex-express - Liebesgrüße aus der Lederhose 4: Die versaute Hochzeitsnacht (1978)

2,5,7,8,9,10 zijn in Duitsland op DVD (2, 5 en 7 zijn echter al zeker gecut daar)

Laatst aangepast door candela op Ma Sep 26, 2005 17:04; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcelB
member
member

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 16:45    Onderwerp: Re: Duitse Tiroler Sex-komedies Freerecordshop Reageren met citaat

Wat voor kwaliteit verwacht je eigenlijk bij dit soort prut? 2.35:1 anamorphic en DTS? Alle beelden geremastered van de orignele master? Audiocommentaar en deleted scenes?

Niet echt realistisch. VHS -> DVD lijkt me het beste waar je op kunt hopen. En voor 6 euro zou ik ook geen hoge verwachtingen hebben bij deze cinefiele meesterwerkjes.

"Luminous Gleeful Corpses Cackling!"
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 16:54    Onderwerp: Re: Duitse Tiroler Sex-komedies Freerecordshop Reageren met citaat

MarcelB schreef:
Wat voor kwaliteit verwacht je eigenlijk bij dit soort prut? 2.35:1 anamorphic en DTS? Alle beelden geremastered van de orignele master? Audiocommentaar en deleted scenes?

Niet echt realistisch. VHS -> DVD lijkt me het beste waar je op kunt hopen. En voor 6 euro zou ik ook geen hoge verwachtingen hebben bij deze cinefiele meesterwerkjes.

Ik vroeg niet naar iemands mening over de films (zeker niet van mensen die films verzamelen omdat er Criterion op de hoes staat gedrukt) maar naar de kwaliteit van de DVDs. Een hoop hiervan zijn in Duitsland uit in degelijke kwaliteit maar zonder ondertitels en iets duurder. Als ik hier dus slechte VHS kwaliteit krijg dan kies ik eventueel alsnog voor de duitse DVDs.
Cheesy Poofs
member
member

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 20:44    Onderwerp: Re: Duitse Tiroler Sex-komedies Freerecordshop Reageren met citaat

candela schreef:
MarcelB schreef:

Ik vroeg niet naar iemands mening over de films (zeker niet van mensen die films verzamelen omdat er Criterion op de hoes staat gedrukt) maar naar de kwaliteit van de DVDs. Een hoop hiervan zijn in Duitsland uit in degelijke kwaliteit maar zonder ondertitels en iets duurder. Als ik hier dus slechte VHS kwaliteit krijg dan kies ik eventueel alsnog voor de duitse DVDs.

Ze zullen vast geen betere kwaliteit zijn dan die VHSjes die je vroeger stiekem van RTL+ had opgenomen! Razz
Channel 4 News, with five-time Emmy-award winning anchor Ron Burgundy. Champ Kind, Sports. Brick Tamland, Weather. And your reporter in the field, Brian Fantana. It's the Channel 4 News at 6:00!
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 21:11    Onderwerp: Re: Duitse Tiroler Sex-komedies Freerecordshop Reageren met citaat

Cheesy Poofs schreef:

Ze zullen vast geen betere kwaliteit zijn dan die VHSjes die je vroeger stiekem van RTL+ had opgenomen! Razz

I wish, we hebben in Belgie geen RTL+ Sad
Cheesy Poofs
member
member

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Screw de kwaliteit, wat ik eigenlijk nog erger vindt is dat ze die titels zo fout vertaald hebben, schande! Mr. Green
Channel 4 News, with five-time Emmy-award winning anchor Ron Burgundy. Champ Kind, Sports. Brick Tamland, Weather. And your reporter in the field, Brian Fantana. It's the Channel 4 News at 6:00!
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2005 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Cheesy Poofs schreef:
Screw de kwaliteit, wat ik eigenlijk nog erger vindt is dat ze die titels zo fout vertaald hebben, schande! Mr. Green

Volgens mij zijn dat de titels op de cinema posters van vroeger, of de vhs banden. Dat zijn trouwens nooit exacte vertalingen, dat zou nogal dom klinken. Ik ben ook niet van alle titels zeker, ik heb ze zelf maar gezocht op imdb aan de hand van de namen en beschrijvingen op de covers.
sjon
member
member

BerichtGeplaatst: Zo Jul 03, 2005 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi,

Ze zijn niet ( zoals bijv laatst met 'n aantal Bud Spencers ) overgezet van vhs naar dvd.
Ze zijn niet geremasterd, maar de kwaliteit is voor 'n film van bijna 30 jaar oud best goed.
Als je ze wilt hebben, mail me maar......
Ik ben 'n stuk goedkoper dan Free !

Gr. John
Terug naar boven
SmashingSteve
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb voorlopig enkel de Six Swedes in the Alps liggen, maar buiten enkele vhs-storingen in't begin (is op enkele seconden gedaan) en erbarmelijk detail in enkele donkere scènes, viel het voor de rest goed mee. Zeker voor de prijs! Heb enkel nog maar op gewone tv kunnen bekijken, maar geloof dat deze - verschoot me zelf een bult - anamorfisch widescreen is uitgevoerd!!! Geluid is in Duits Dolby Surround 2.0 en de Nederlandse ondertitels zijn wel burnt in. Extra's zijn een kwartier originele tirolertrailers. Maar de main-selling point van deze titel in kwestie... (en ook al is deze met beter beeld en geluid uitgegeven in de prestigieuze Zwitserse Erwin C. Dietrich-collectie) ... is dat deze versie totaal uncut is. Heb ze side by side vergeleken en de Zwitserse dvd stopt wanneer de seks harder begint te worden, vandaar dat de leeftijdsaanduiding '18' is op deze Nederlandse versie. Ga de andere ook nog aanschaffen, post mijn bevindingen hier...

http://www.dvdinfo.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor de info. Die zwitserse ABCDVD heb ik ook. Er staat inderdaad kinofassung op de hoes, terwijl op een aantal andere uit die reeks ungekurzte fassung staat.

Ik heb ondertussen Deel 2 Der Kurpfuscher und seine fixen Töchter (1980) gevonden in de lokale FRS. Het beeld is widescreen (niet anamorf) en ziet er eigenlijk geen VHS transfer uit. Niet dat het beeld goed is maar toch een pak beter dan andere gelijkaardige dvds die ik heb (zoals die van The Company en Emporium). Er zitten wel veel zwarte vlekken en krassen op het beeld en de ondertitels zijn ingebrand. Vergeleken met de andere previews op de DVD lijkt me deze ook wel de beste kwaliteit te hebben (tenzij de DVDs zelf beter zijn maar volgens mij zijn het toch geen echte trailers maar zelf uitgeknipte stukjes).

Een belangrijk voordeel van deze DVD is ook weer de lengte: 81 min. terwijl de duitse DVD maar 73 min is en zeker gecut (zie bv user reviews op amazon.de en ofdb.de).

Zou je de titels uit de previews kunnen vermelden? Bij mij zitten er nl 2 titels tussen die volgens mij niet bij die 10 delen zitten. Heb ondertussen scans gevonden van de achterkant van de hoezen en aan de hand van de beschrijvingen ben ik toch wel 95% zeker dat ik de juiste originele titels heb. Het gaat om deze 2:
- Das Wirtshaus der sündigen Töchter (1978) (zou ook een interessante release zijn gezien de duitse DVD ook weer zwaar gecut is)
- Liebesgrüße aus der Lederhose, 5. Teil: Die Bruchpiloten vom Königssee (1978)
SmashingSteve
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
Bedankt voor de info. Die zwitserse ABCDVD heb ik ook. Er staat inderdaad kinofassung op de hoes, terwijl op een aantal andere uit die reeks ungekurzte fassung staat.

Ik heb ondertussen Deel 2 Der Kurpfuscher und seine fixen Töchter (1980) gevonden in de lokale FRS. Het beeld is widescreen (niet anamorf) en ziet er eigenlijk geen VHS transfer uit. Niet dat het beeld goed is maar toch een pak beter dan andere gelijkaardige dvds die ik heb (zoals die van The Company en Emporium). Er zitten wel veel zwarte vlekken en krassen op het beeld en de ondertitels zijn ingebrand. Vergeleken met de andere previews op de DVD lijkt me deze ook wel de beste kwaliteit te hebben (tenzij de DVDs zelf beter zijn maar volgens mij zijn het toch geen echte trailers maar zelf uitgeknipte stukjes).

Een belangrijk voordeel van deze DVD is ook weer de lengte: 81 min. terwijl de duitse DVD maar 73 min is en zeker gecut (zie bv user reviews op amazon.de en ofdb.de).

Zou je de titels uit de previews kunnen vermelden? Bij mij zitten er nl 2 titels tussen die volgens mij niet bij die 10 delen zitten. Heb ondertussen scans gevonden van de achterkant van de hoezen en aan de hand van de beschrijvingen ben ik toch wel 95% zeker dat ik de juiste originele titels heb. Het gaat om deze 2:
- Das Wirtshaus der sündigen Töchter (1978) (zou ook een interessante release zijn gezien de duitse DVD ook weer zwaar gecut is)
- Liebesgrüße aus der Lederhose, 5. Teil: Die Bruchpiloten vom Königssee (1978)

Ga direct eens checken zie Wink

Terug naar boven
SmashingSteve
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Je hebt gelijk zijn geen echte trailers, maar toch leuke toevoeging Wink
Volgens mij zijn de eigenlijke films wel beter van kwaliteit ...?

De titels:
- De Kurpfuschen Und Seine Fixen Tochter
- Zwei Daninnen In Lederhosen
- Kursaison Im Dirndlhoschen
- Das Wirtshaus Der Sundigen Tochter
- Racft Und Fess Am Ronigsee
- Liebesgrube Aus Der Lederhose 3.Teil
- Die Bruchpiloten Vom Konigssee (Liebesgrube Aus Der Lederhose 5.Teil)

That's it!

Oh ja op de cover van Sechs swedinnen staat beeldformaat 19:6 maar je weet wat ze willen bedoelen hé Very HappyWink

Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat

SmashingSteve schreef:
Je hebt gelijk zijn geen echte trailers, maar toch leuke toevoeging Wink

Ja maar ze hadden wel eens van alle 10 delen stukjes mogen nemen.

SmashingSteve schreef:

De titels:
- De Kurpfuschen Und Seine Fixen Tochter
- Zwei Daninnen In Lederhosen
- Kursaison Im Dirndlhoschen
- Das Wirtshaus Der Sundigen Tochter
- Racft Und Fess Am Ronigsee
- Liebesgrube Aus Der Lederhose 3.Teil
- Die Bruchpiloten Vom Konigssee (Liebesgrube Aus Der Lederhose 5.Teil)

Net dezelfde dus

SmashingSteve schreef:

Oh ja op de cover van Sechs swedinnen staat beeldformaat 19:6 maar je weet wat ze willen bedoelen hé Very HappyWink

Dat wil natuurlijk ook niet veel zeggen. Je kan eender wat anamorf encoderen, maar daar wordt de kwaliteit niet beter van.
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan je trouwens de precieze lengte eens geven van Deel 5 ? Kwestie van te weten hoeveel ik mis op die ABC DVD Smile
SmashingSteve
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
Kan je trouwens de precieze lengte eens geven van Deel 5 ? Kwestie van te weten hoeveel ik mis op die ABC DVD Smile

Die heb ik nog niet binnen, maar zodra ik deze in mijn bezit heb zal ik het nakijken voor je. (fingers crossed dat ik het niet vergeet EmbarassedWink)

Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat

SmashingSteve schreef:
Die heb ik nog niet binnen, maar zodra ik deze in mijn bezit heb zal ik het nakijken voor je. (fingers crossed dat ik het niet vergeet EmbarassedWink)

??? Je zei daarstraks dat je hem had vergeleken met de zwitserse dvd?
SmashingSteve
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jul 07, 2005 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
SmashingSteve schreef:

??? Je zei daarstraks dat je hem had vergeleken met de zwitserse dvd?

Six swedes in the Alps heb ik en die heb ik zitten vergelijken. Je vroeg toch deel 5 (Liebesgrube Aus Der Lederhose 5.Teil) of bedoelde je nu Nr. 5 uit de collectie? Ja woops, t'is het einde van de week hé Laughing

Terug naar boven
zimmermouse
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2005 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

SmashingSteve schreef:
.. is dat deze versie totaal un"cut" is.

Dan haak ik af. Wink
Terug naar boven
chad
member
member

BerichtGeplaatst: Di Aug 02, 2005 03:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey guys, at first sorry that i write in english.But i don't speak dutch.

I am very interested in those DVDs, because nearly all of the german DVDs are cut.I searched all over the internet for informations on this DVDs and now I'm very glad that i found this forum.
Can somebody tell me which of the DVDs are uncut, or at least longer than the german versions.I know it was probably mentioned in this thread before, but i understand nearly nothing, sorry. Sad

Ok, it would be really great if someone could help me on this.

kind regards, chad Smile
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Di Aug 02, 2005 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat

The DVDs appear to be uncut. Sechs Schwedinnen auf der Alm has been compared with the Swiss ABC DVD by SmashingSteve and has more explicit sex. I personally have Der Kurpfuscher und seine fixen Töchter and its running time is 81 min compared to the reported 73 min of the German DVD.

However, the DVDs have hardcoded dutch subtitles (probably VHS transfers). The picture quality of the German DVDs is a lot better. I'm also not 100% sure are all the original titles I have listed are correct since I had to rely on the actors and summary printed on the cover.
chad
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Aug 03, 2005 01:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks for the reply!

I think I'm going to order these two DVDs, and than I will see if the quality is okay for me.(I don't expect much for such old films)
Are you sure that they are all uncut? I mean that would be great, but there are so many cut-versions of this movies.Has somebody compared the other DVDs?

Thanks again for your help

Kind regards, chad
Terug naar boven
Carl
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Wo Aug 03, 2005 08:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ook maar even Sechs Schwedinnen auf der Alm in de order gezet.
Lijkt me wel leuk zo'n tiroler sexkluchtje.

JodelaiIti !!! Mr. Green

DVD Info.be
Bij vragen en/of opmerkingen over het beheer kunt u contact opnemen met Rutger@DVDforum.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Do Aug 04, 2005 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Net kwam ik een oude DVD tegen van Prime Time getiteld Heidi Hola's Pikante Belevenissen in Tirol

Buiten info op video.nl vind ik er eigenlijk niks over. De enige online shop die hem heeft lijkt bol.com te zijn, maar ik vermoed dat ze hem toch niet meer kunnen leveren.

Waarschijnlijk gaat het om 2 films die Prime Time ooit in VHS heeft uitgebracht gezien de speelduur van de DVD 3 uur is (2 films).
Heidi Hola 1 - Jodelt In Optima
Heidi Hola 2 - Vol Tegenaan
(dit misschien de cover van die VHS ?)

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de Heidi Heida serie (6 films) van regisseurs Jürgen Baumann / Gunter Otto.

Iemand enig idee welke films dit precies zijn?
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Za Sep 03, 2005 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Hetzelfde label (welk dat ook moge zijn, de EAN database geeft ook geen info) heeft ook 7 Josefine Mutzenbacher films (hardcore) gereleased:

1. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 1
2. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 2
3. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 3
4. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 4
5. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 5 (dit is eigenlijk Die Beichte der Josefine Mutzenbacher)
6. Josefine Mutzenbacher - Aus dem Tagebuch - Deel 6
7. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Heute Wär - Deel 7 (dit is eigenlijk deel 5)

Alle delen zijn Duits gesproken en de Nederlandse ondertiteling is vast in het beeld gebrand. De kwaliteit van alle delen is goed, veel beter dan de 4 Tirol films die ik tot nu toe heb gezien, behalve deel 6 is verschrikkelijk slecht. Een vergelijking van Deel 2 met de (dure) Duitse Herzog DVD bracht aan het licht dat het beeld zelfs iets beter is qua kleuren en scherpte. Het bevat wel veel meer krassen en vlekken en de film was ook lichtjes gecut (dialoog scenes).

Voor de liefhebbers toch wel goede dvds.
sjon
member
member

BerichtGeplaatst: Do Nov 17, 2005 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn weer 10 nieuwe uit.
Als iemand intresse heeft, pb me maar.

Gr. John
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat

kan je de titels eens geven aub
SmashingSteve
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
Hetzelfde label (welk dat ook moge zijn, de EAN database geeft ook geen info) heeft ook 7 Josefine Mutzenbacher films (hardcore) gereleased:

1. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 1
2. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 2
3. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 3
4. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 4
5. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Wirklich War - Deel 5 (dit is eigenlijk Die Beichte der Josefine Mutzenbacher)
6. Josefine Mutzenbacher - Aus dem Tagebuch - Deel 6
7. Josefine Mutzenbacher - Wie Sie Heute Wär - Deel 7 (dit is eigenlijk deel 5)

Alle delen zijn Duits gesproken en de Nederlandse ondertiteling is vast in het beeld gebrand. De kwaliteit van alle delen is goed, veel beter dan de 4 Tirol films die ik tot nu toe heb gezien, behalve deel 6 is verschrikkelijk slecht. Een vergelijking van Deel 2 met de (dure) Duitse Herzog DVD bracht aan het licht dat het beeld zelfs iets beter is qua kleuren en scherpte. Het bevat wel veel meer krassen en vlekken en de film was ook lichtjes gecut (dialoog scenes).

Voor de liefhebbers toch wel goede dvds.

Huh, waar en door welke maatschappij zijn deze uitgebracht of te krijgen? Want zit dus met de inderdaad dure Herzog's!! Heb je verdere info en covers? Ja sorry voor de vele vragen, maar was er wat door overvallen omdat ik deze lang zocht en heb dan maar ten einde raad de Herzog's aangeschaft.

Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:14    Onderwerp: Reageren met citaat

SmashingSteve schreef:
Huh, waar en door welke maatschappij zijn deze uitgebracht of te krijgen? Want zit dus met de inderdaad dure Herzog's!! Heb je verdere info en covers? Ja sorry voor de vele vragen, maar was er wat door overvallen omdat ik deze lang zocht en heb dan maar ten einde raad de Herzog's aangeschaft.

Dat bericht over die Mutzenbachers is al wel meer dan 2 maand oud Smile

Ik heb pas ontdekt dat het label Fun Disc Corporation is, dankzij een oudere dvd waar ze wel hun naam op hadden staan. De product codes zijn hetzelfde namelijk FUNxxx en ook het gedeelte van de EAN code dat het bedrijf aangeeft is identiek. Dit is dus ook het label van de Tirol films.

Kijk even in deze thread of het EGAFD forum, ik heb daar een kleine vergelijking gepost van deel 2.

Ik heb ze zelf van een veilingsite. Maar deze en deze winkel blijken ze nu ook te hebben. Er staan ook coverscans.

Laatst aangepast door candela op Vr Nov 18, 2005 00:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
sjon
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
kan je de titels eens geven aub

Nieuwe vlucht in de Alpenlucht
Een burcht vol vrolijke ontucht
Avonturen in Tiroler schuurtje
De herberg der vurige Deernen
Sexplezier...uw Tiroler is hier
't gaat pas goed als 'n Tiroler 't doet.
Drie Tirolers in ST.Tropez
In Tirol gaat de ontucht vrolijk verder
2 Dartelende nichten in Tirol
Vrolijke hoogstandjes in Tirol
Terug naar boven
sjon
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
SmashingSteve schreef:

Dat bericht over die Mutzenbachers is al wel meer dan 2 maand oud Smile

Ik heb pas ontdekt dat het label Fun Disc Corporation is, dankzij een oudere dvd waar ze wel hun naam op hadden staan. De product codes zijn hetzelfde namelijk FUNxxx en ook het gedeelte van de EAN code dat het bedrijf aangeeft is identiek.

Kijk even in deze thread of het EGAFD forum, ik heb daar een kleine vergelijking gepost van deel 2.

Ik heb ze zelf van een veilingsite. Maar deze winkel blijkt ze nu ook te hebben. Er staan ook coverscans.

De Mutzenbachers zijn ook bij mij te koop Wink

Gr. John
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Probleem is dat je met die nederlandse titels dus eigenlijk niks weet. Je weet toevallig de originele titels niet?

Drie Tirolers in ST.Tropez is ongetwijfeld Drei Lederhosen in St. Tropez (1980) met Sybille Rauch (middenste voor de niet ingewijden Smile)

Een Burcht vol vrolijke ontucht = Stoßburg, Die (1973)

In Tirol gaat de ontucht vrolijk verder = waarschijnlijk een uit de Liebesgrusse aus der Lederhosen reeks

Laatst aangepast door candela op Vr Nov 18, 2005 00:54; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
sjon
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
Probleem is dat je met die nederlandse titels dus eigenlijk niks weet. Je weet toevallig de originele titels niet.

Drie Tirolers in ST.Tropez is ongetwijfeld Drei Lederhosen in St. Tropez (1980) met Sybille Rauch (middenste voor de niet ingewijden Smile)

Ja, helaas de originele titel staat er niet bij vermeld.
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Is een gedetailleerde foto van voor en achterkant misschien mogelijk? Dan valt het wel grotendeels uit te pluizen, zo heb ik die vorige ook gedaan.
sjon
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
Is een gedetailleerde foto van voor en achterkant misschien mogelijk? Dan valt het wel grotendeels uit te pluizen, zo heb ik die vorige ook gedaan.

PB me je email adres maar, dan zal ik morgen wat foto's gaan maken.
Terug naar boven
candela
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2005 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit zijn de nieuwe delen (originele titels geverifieerd)

Deel 11: Vrolijke Hoogstandjes in Tirol - Liebesgrüße aus der Lederhose 5: Die Bruchpiloten vom Königssee (Liebesgrüße 1, deel 7 was reeds Liebesgrüße 5)
Deel 12: 2 Dartelende Nichten in Tirol - Liebesgrüße aus der Lederhose 6: Eine Mutter namens Waldemar
Deel 13: In Tirol Gaat de Ontucht Vrolijk Verder - Liebesgrüße aus der Lederhose 2: Zwei Kumpel auf der Alm
Deel 14: Drie Tirolers in St. Tropez - Drei Lederhosen in St. Tropez
Deel 15: 't Gaat Pas Goed Als 'n Tiroler 't Doet! - Ach jodel mir noch einen
Deel 16: Sexplezier... Uw Tiroler Is Hier! - Ein Echter Hausfrauenfreund
Deel 17: De Herberg der Vurige Deernen - Das Wirtshaus der sündigen Töchter
Deel 18: Avonturen in Tiroler Schuurtje - Beichte einer Liebestollen
Deel 19: Nieuwe Vrucht in de Alpenlucht - Zärtlich, aber frech wie Oskar
Deel 20: Een Burcht Vol Vrolijke Ontucht - Die Stoßburg

Deel 11,12,13,14,15,17 zijn in Duitsland op DVD in ongetwijfeld betere kwaliteit maar waarschijnlijk ook gecut

Laatst aangepast door candela op Zo Apr 09, 2006 15:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
rudv
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Jan 02, 2006 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er hardporn scenes in deze versies. volgens de gegevens op de achterzijde van de dvd duur : 90min en adviesleeftijd 16+
Terug naar boven
TomVDJ
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 03, 2006 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat

LOL, Tiroler sex-komedies! De max gewoon! Enkele stukjes gezien op de DVD van de Nacht van de Wansmaak van Verheyen. Wel niet direct iets waar ik mijn geld ga aanhangen, maar kom.

Iemand trouwens een idee of er nog een editie van Nacht van de Wansmaak komt in de Belgischie cinema? 'k Heb de vorige allemaal gemist en zou wel eens "live" willen gaan kijken. Naar het schijnt is dit een avondje gegarandeerd amusement!
SmashingSteve
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Jan 04, 2006 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

TomVDJ schreef:
LOL, Tiroler sex-komedies! De max gewoon! Enkele stukjes gezien op de DVD van de Nacht van de Wansmaak van Verheyen. Wel niet direct iets waar ik mijn geld ga aanhangen, maar kom.

Iemand trouwens een idee of er nog een editie van Nacht van de Wansmaak komt in de Belgischie cinema? 'k Heb de vorige allemaal gemist en zou wel eens "live" willen gaan kijken. Naar het schijnt is dit een avondje gegarandeerd amusement!

Jan vertelde me toen ik hem interviewde tijdens de editie enkele jaren geleden, dat er nog één laatste tour zou komen...

Terug naar boven
TomVDJ
member
member

BerichtGeplaatst: Do Jan 05, 2006 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

SmashingSteve schreef:
Jan vertelde me toen ik hem interviewde tijdens de editie enkele jaren geleden, dat er nog één laatste tour zou komen...

Aha, héél goed nieuws... Ik kijk er alvast naar uit!
filminfo
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Feb 08, 2006 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat

candela schreef:
Dit zijn waarschijnlijk de nieuwe delen (originele titels zijn niet geverifieerd)

Deel 11: Vrolijke Hoogstandjes in Tirol - Liebesgrüße aus der Lederhose 5: Die Bruchpiloten vom Königssee (waarschijnlijk Liebesgrüße 1 gezien deel 7 reeds Liebesgrüße 5 was)
Deel 18: Avonturen in Tiroler Schuurtje - Beichte einer Liebestollen (gok)

Deel 11 is inderdaad Liebesgrüße aus der Lederhos'n (1), hoewel artwork en synopsis op achterzijde die brokkenpiloten tonen. Kopie van een versleten VHS, waarbij een behoorlijk gedeelte niet ondertiteld is.
Gok van deel 18 is ook juist.
Terug naar boven
ikke1234
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2009 21:29    Onderwerp: Iemand nog in het bezit van deze dvd's? Reageren met citaat

Is er iemand ik het bezit van deze dvd's en wil deze verkopen of een kopie maken.

Alleen de schijfjes is genoeg Het gaat om de volgende 10 delen
2,7,13,14,15,16,17,18,19,20
Terug naar boven
Zorba
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Dec 29, 2010 14:08    Onderwerp: vraagje Reageren met citaat

Ik kwam heel toevallig op dit forum tijdens het Googlen over de Tiroler films.
We hadden het op een feest over dit soort films van vroeger.

Kan iemand mij zeggen wat nu één van de beste en/of leukste is en hoe ik eraan zou kunnen komen?

Op wikipedia wordt o.a. deze genoemd (Liebesgrüße aus der Lederhose 7 - Kokosnüsse und Bananen), maar wordt op een andere site helemaal afgekraakt.
Ben benieuwd naar jullie reacties.
stephanlinde
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Dec 29, 2010 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat

zijn dit de films die SBS 6 op vrijdagavond in de jaren 90 uitzond?
Terug naar boven
Zorba
member
member

BerichtGeplaatst: Wo Dec 29, 2010 21:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Weet ik veel.
Ik heb het over de jaren 80.
Toen was er nog geen sbs6 Very Happy
Ik ben er dus veel te lang uit voor wat betreft dat soort films.
We huurden ze vroeger bij de videotheek.
Jullie weten er veel meer van, vandaar mijn vraag.
TylerDurden
member
member

BerichtGeplaatst: Do Dec 30, 2010 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Zorba schreef:

Ik zou het aan de topic starter vragen, want sinds 2005 is hier geen serieuze reactie meer op gekomen; en de laatste is van hem zelf. Dus het gros van dit forum weet er niks van en wil dat niet weten ook....
Gojira
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Dec 31, 2010 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Zorba schreef:
Weet ik veel.
Ik heb het over de jaren 80.
Toen was er nog geen sbs6 Very Happy
Ik ben er dus veel te lang uit voor wat betreft dat soort films.
We huurden ze vroeger bij de videotheek.

Volgens mij was dat op de Duitse Rtl+ toen die tijd

Garry - THE THING!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
L.fokkelman
member
member

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2011 11:49    Onderwerp: bericht Reageren met citaat

wie kan mij helpen hoe ik aan de tiroler film kan komen wand die vint ik heel mooi en ik ben al heel lag mee bezich om te downloaden
maar ik kan ze niet krijgen of ik wil ook wel kopen van iemand die ze nog hebt laat het maar even weten wie ze heb van 1 tot en met 20 dat zijn alle delen
Terug naar boven
carp56
member
member

BerichtGeplaatst: Zo Jan 13, 2013 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

blijven geinige films alleen beetje gedateerd
Terug naar boven
Carl
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: Di Jan 15, 2013 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb er nog eentje liggen denk ik. laat maar iets weten bij interesse.

DVD Info.be
Bij vragen en/of opmerkingen over het beheer kunt u contact opnemen met Rutger@DVDforum.nl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DVDforum Forumindex -> Series, Films en Roddels Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: