DVDforum :: Onderwerp bekijken - Blue-Ray brander te koop bij media-markt!
DVDforum Forumindex DVDforum
>>>>>>>>>>>>Kun je niet meer inloggen? Verwijder dan even je cookies!<<<<<<<<<<<<

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Blue-Ray brander te koop bij media-markt!

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DVDforum Forumindex -> Commercieel (Hardware)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
vdvorst
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 00:09    Onderwerp: Blue-Ray brander te koop bij media-markt! Reageren met citaat

Nu, vanaf 777 euro!

LG blue-ray brander,
in ieder geval bij de MM in Eindhoven Wink

ik moet zeggen dat de prijs mee valt, aangezien een hd-dvd speler al 700 kost (en dan nog importeren) en ik neem aan dat een brander ook kan lezenn, dus is een br speler van 1000 euro duur betaalt Wink
Werner Peeters
DVDforum Partner
DVDforum Partner

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Worden er al eigenlijk lege BR-media verkocht? Anders ben je met zo'n brander geen zak, natuurlijk...
coração
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

wat mot jr d'r mee ? wat ga je op blu branden dan ???
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ernasto
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 02:21    Onderwerp: Re: Blue-Ray brander te koop bij media-markt! Reageren met citaat

vdvorst schreef:
Nu, vanaf 777 euro!

Ja en? Ze zijn ook gewoon bij Opus te koop, evenals BluRay Discs en HD-DVD recordables..

Moest wel een apart topic voor worden aangemaakt, sjongejonge.. Rolling Eyes
FWA_2002
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb gister wel ook de Toshiba HD-DVD speler (weet helaas niet welk type) in actie gezien in de MM Rdam op zo'n projectiescherm. King Kong zat er in, zag er wel heeeeeel erg mooi uit hoor!

Minpuntje, je ziet wel sneller of iets er nep uitziet, zoals die scene met die achtervolging met Dino's. Zou ook nog wel eens kunnen zijn omdat het echt een gigantisch scherm was maar dat idee had ik niet.
Onkyo DV-SP402E
Marantz CD-5400
Philips 28PW8206/12R

Mijn DVD Collectie
Terug naar boven
vdvorst
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

oh ik wist niet dat deze al te koop waren,
lege schijfjes wist ik wel ja...
FWA_2002
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat

599.- Voor de Toshiba HD-DVD.
1299.- voor een Panasonic Blu-Ray.
Onkyo DV-SP402E
Marantz CD-5400
Philips 28PW8206/12R

Mijn DVD Collectie
Terug naar boven
vdvorst
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

FWA_2002 schreef:
599.- Voor de Toshiba HD-DVD.
1299.- voor een Panasonic Blu-Ray.

en 777 voor deze,
waar doel je op ?
FWA_2002
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik doel erop dat ik dat heb gezien.

Jij zal wel denken dat ik erop doel dat ik de BR veel duurder vind dan de HD, misschien doel ik hier ook wel op, maar in dat geval heb jij gelukkig weer het tegenantwoord dat de LG BRspeler maar 777 euro is, topman.
Onkyo DV-SP402E
Marantz CD-5400
Philips 28PW8206/12R

Mijn DVD Collectie
Terug naar boven
pippenel
member
member

BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat

peterjon schreef:

De films die "kekekekeke" zo vriendelijk is te posten in a.b.hdtv o.a.

Very Happy Very Happy Very Happy
copycat
member
member

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat

pippenel schreef:
peterjon schreef:

De films die "kekekekeke" zo vriendelijk is te posten in a.b.hdtv o.a.

Very Happy Very Happy Very Happy

mijn held Cool

ziet er gelikt uit op mijn pc Laughing

Dit land is het zat. C'est Ca

Say 'No!' to Order 66
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
LordLynx
member
member

BerichtGeplaatst: Do Mei 03, 2007 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik me afvraag is of er ook al losse BR en HD-DVD SPELERS voor in de PC te koop zijn. Zou misschien een leuke (min of meer betaalbare) HTPC oplossing kunnen worden dan.
Merchandise Forum
DVD Collectie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
pambush
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 14:11    Onderwerp: Peterjon "wat Brand je op een Blue-ray" Reageren met citaat

Peterjon "wat mot jr d'r mee ? wat ga je op blu branden dan ???"
Wss wil je die vraag nu wel intrekken of niet, maar 'k vind je vraag nogal ondoordacht. Waar denk je Blue-ray film op te branden ?? een DVD mss ? Dan heb je er 6 nodig en dan kan je het nog niet afslepen op een dvd- speler. Ikzelf ben videograaf en film in High Def. Waar denk jij waar ik mijn beeldmatriaal kwijt kan? Op een dvd zekers, no way, man. Wel is het zo, dat ik nog niet over een blue-ray brander beschik, nog veel te duur. Ik kan enkle mijn HD produkties kwijt op Harde schijf en laten weergeven via een pc. Ook hou ik de produktie van supersnel geheugens in de gaten. zie http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=17474
flash-disc. De grote voordelen zijn zoals een usb-stick en supersnel. Maarja, da's is toekomst muziek, maar kan zoals in de computerwereld verrasende wendingen nemen. ik dacht eens gelezen te hebben, dat Toshiba al tegen 1 Terrabit zou zitten (expirementeel)en een overdracht snelheid om van te watertanden. Deze zouden in de toekomst , blue-ray en HD DVD naar het stenen tijdperk sturen of zo populair maken als een disketje. Het mechanische is kwetsbaar en duur, zo'n flash-stick zou in massa de prijs halen van een blanco dvd. Toch een super idee, mijn HD film op een flash-stick zetten in enkele min.. , of data of 100derden muziek albums. Ook de uitwisseling van verschillende media toestellen zou ongekend gemak meebrengen, je sticky in de lcd tv, speelconsole, hifi-keten en dit allemaal energie zuiniger, sneller, handiger en duurzamer. Wie zou dan nog zitten kloojen met een schijf ????
http://www.hifi.nl/nieuws/38328/Flashdisk:_stille_harde_schijf.html
Terug naar boven
John Hartigan
member
member

BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 15:04    Onderwerp: Re: Peterjon "wat Brand je op een Blue-ray" Reageren met citaat

pambush schreef:
Peterjon "wat mot jr d'r mee ? wat ga je op blu branden dan ???"
Wss wil je die vraag nu wel intrekken of niet, maar 'k vind je vraag nogal ondoordacht. Waar denk je Blue-ray film op te branden ?? een DVD mss ? Dan heb je er 6 nodig en dan kan je het nog niet afslepen op een dvd- speler. Ikzelf ben videograaf en film in High Def. Waar denk jij waar ik mijn beeldmatriaal kwijt kan? Op een dvd zekers, no way, man. Wel is het zo, dat ik nog niet over een blue-ray brander beschik, nog veel te duur. Ik kan enkle mijn HD produkties kwijt op Harde schijf en laten weergeven via een pc. Ook hou ik de produktie van supersnel geheugens in de gaten. zie http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=17474
flash-disc. De grote voordelen zijn zoals een usb-stick en supersnel. Maarja, da's is toekomst muziek, maar kan zoals in de computerwereld verrasende wendingen nemen. ik dacht eens gelezen te hebben, dat Toshiba al tegen 1 Terrabit zou zitten (expirementeel)en een overdracht snelheid om van te watertanden. Deze zouden in de toekomst , blue-ray en HD DVD naar het stenen tijdperk sturen of zo populair maken als een disketje. Het mechanische is kwetsbaar en duur, zo'n flash-stick zou in massa de prijs halen van een blanco dvd. Toch een super idee, mijn HD film op een flash-stick zetten in enkele min.. , of data of 100derden muziek albums. Ook de uitwisseling van verschillende media toestellen zou ongekend gemak meebrengen, je sticky in de lcd tv, speelconsole, hifi-keten en dit allemaal energie zuiniger, sneller, handiger en duurzamer. Wie zou dan nog zitten kloojen met een schijf ????
http://www.hifi.nl/nieuws/38328/Flashdisk:_stille_harde_schijf.html

Goedemiddag en welkom. Als je misschien iets verder had gekeken had je gezien dat het bericht waar jij op reageert begin dit jaar geplaatst is, toen d'r tijd was er nog amper Blu-Ray media beschikbaar.

Nu is dat echter een ander verhaal (alhoewel het nog niet echt betaalbaar is).
Terug naar boven
Sien
member
member

BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 05:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, vond bij MM R' dam Centrum alleen interne branders. nee brander, alleen een LG
Net zo duur voor interne LG brander als die externe van LG bij bv Correct kost.

De brander van LG is nu de externe versie al richting 200 gezakt.
Bij Correct vond ik dan eindelijk een externe LG Multi blue HL-DT-ST BD-RE BE06LU10 USB Device.
.
Interne brander is al rond de honderd bij bv Dynabyte

Bd-tjes al gezakt naar 7,95 bd-r, of wellicht nog goedkoper.

Ik heb de externe LG nu. Wel duurt het 1,5 uur om een backup te maken op een 25GB BD, terwijl ie wel 2 speed aangeeft, maar in process explorer ik maar 1 speed (4,5 MB/s) zie... mmm..
Maar hij doet t en dat is t belangrijkste.
Ik kan nu m'n filmpjes van de Bergse Plassen nu eindelijk echt op een bd zetten.
Een avchd dvd was wel leuk, maar heb r onderhand stapels van en je kunt bij bd ook meerdere geluidssporen, enz..
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    DVDforum Forumindex -> Commercieel (Hardware) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: